Er beløpsgrensen lavere enn terminbeløpet kan den ikke bli trukket. Får du ikke endret beløpsgrensen via nettbanken din eller ved å kontakte banken din, må du betale regningen manuelt. For betalingsinformasjon kan du ringe kundesenteret på telefon 21 30 52 00 eller sende e-post til kundesenter@bluestep.no.
Spørsmål og svar
Hva skjer om regningen er høyere enn beløpsgrensen jeg har avtalt med banken?
Ofte stilte spørsmål om Betaling:
- Hvordan tilbakebetaler jeg lånet?
- Kan jeg innbetale ekstra på lånet mitt?
- Jeg har AvtaleGiro, hvorfor kan jeg ikke se fakturaen i nettbanken?
- Jeg har AvtaleGiro, hvorfor er ikke terminbeløpet trukket?
- Kan jeg endre forfallsdatoen på min AvtaleGiro?
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Du er velkommen til å kontakte oss.
Telefon: 21 30 52 00
E-post: kundesenter@bluestep.no
Representativt eksempel i henhold til Forbrukertilsynets retningslinjer for markedsføring av boliglån: Effektiv rente på 8,55 % ved et lån på 2 millioner over 25 år, kost kr. 2.622.146, totalt kr. 4.622.146.